FANDOM


Main

  • Blue FBI Warning Screens
  • Touchstone Home Video Logo
  • Announcer: Coming Soon To Theatres
  • Soul (2020) Trailer
  • Mulan Trailer
  • Announcer: Now Available To Own On DVD And Video .
  • Little Einsteins: Mission Celebration Trailer
  • Announcer: Here's a Sneak Peek at an all new Recess motion picture event.
  • (Sun rising)
  • Chorus: (Humming).
  • Ashley A: [Singing about menus] Whaaaat's on the menu? It could be ceivche, it's smart-ooh, it's the Ashleys!.... 
  • Ashley Q: I gotta tell you, Ashley A... That song always gets us right here.
  • Ashley B: Yeah, Q.
  • [Avengers running]
  • Ashley B: Well, enough of that.
  • [Ashley B fast fowards the movie]
  • Ashley A: Like... Ashley B, What are you doing?
  • Ashley B: I'm fast fowarding to the part where we come in!
  • Ashley Q: But you can't go out of order!
  • Ashley B: Au contraire, our human pals. We've got the remote.
  • Ashley T: But everyone's gonna get confused! We gotta go back to the beginning of the story.
  • Ashley A: We're not in the beginning of the story!
  • [Mario Screaming]
  • Ashley B: Yes, we were - the whole time!
  • [Homer says doh]
  • Ashley T: Like Yeah, but they don't know that!
  • [Thomas toots his whistle]
  • Ashley A: Then why don't we tell them our story?
  • [K Fee zombie screams]
  • Ashley Girls [Screaming]
  • Ashley B: Hey, I got an idea. Why don't we tell them our story?
  • Ashley A: Ooh! We like the sound of that.
  • Ashley T: A little backstage tour. Take 'em behind the scenes for revealing and imitate look at the story within the story!
  • Ashley Q: 'Cause what they don't know is how we really were there even through they didn't know were there, you know?
  • Ashley A: Like we couldn't have said it better ourselves.
  • [Ashley A presses the button]
  • Ashley Q: So, does this mean we're going back to the beginning?
  • Ashley T: Oh, no, Ashley Q. No. We're going way back... to before of the beginning.
  • (Recess: Taking The Fifth Grade II)
  • Ashley A: Wait. Wait, wait, wait, hold on a second. 2? Like what's with the 2? No, no, no. The two has got to go.
  • Ashley T: [Offscreen] (Ashley A, you can't use one, there's already been a one.)
  • Ashley A: Hmmm. You got a point there, Ashley T. It's not a sequel anyway.
  • Ashley Q: [Offscreen] Yeah! More like a behind the scenequel.
  • Ashley B: A whatawhoquel?
  • Ashley T: [Offscreen] Oh, You know. In the betweenquel.
  • Ashley A: Like that's it! Ashleys, our crew. It's genius!
  • [Ashley A fixes the logo]
  • (Recess: School's Out - The Ashleys Story)
  • Ashley A: There. Now this title's a knockout.
  • [Coming soon from Walt Disney Pictures logo slams]
  • Ashley A: [Offscreen] Ow!
  • Ashley Q: [Offscreen] Not literally.
  • [2021]
  • Announcer: And now, our feature presentation.
  • This film has been modified from it's original version. It has been formatted to fit your TV.
  • THX (VHS)
  • [Touchstone Pictures logo]
  • [United Artists logo]
  • [Parody Wiki Productions Logo)

 

Community content is available under CC-BY-SA unless otherwise noted.